قایقرانی کردن تالاب تبدیل پرنده اعتبار

قایقرانی کردن: تالاب تبدیل پرنده اعتبار کرمانشاه تالاب هشیلان پرنده نگری حفاظت محیط زیست

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

گت بلاگز اخبار فرهنگی و هنری چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (499)

در روزگاری که جامعه مجازی و اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … یکی از ارکان مهم ارتباط افراد با یکدیگر شده است هست، ستارگان و صورت ها نیز این صفحات

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (499)

چهره ها در اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … (499)

عبارات مهم : تصویر

در روزگاری که جامعه مجازی و اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … یکی از ارکان مهم ارتباط افراد با یکدیگر شده است هست، ستارگان و صورت ها نیز این صفحات را جهت ارتباط بهتر با مردم گزینش کرده اند و با داشتن صفحه در اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … قصد در ارتباط مستمر و دو طرفه با مردم دارند.

سلامی دوباره خدمت همه شما عزیزان. مانند هر لحظه با گزیده ای از فعالیت صورت ها در اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … در روزهای گذشته در خدمتتان هستیم. ممنون از اینکه امروز هم همراه ما هستید.

تن سلامت، دل خوش و لحظاتی مملو از علاقه آرزوی همیشگی من جهت همه شما عزیزان هست، تصویر پر از علاقه نرگس محمدی و علی اوجی را هم به همین علت در شروع مطلب امروز خود گذاشته ایم، تا این دعا و آرزو، خشک و خالی نباشد.

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (499)

سحر قریشی در حاشیه مراسم اکران شخصی فیلم “پاتو کفش من نکن” ساخته محمدحسین فرح بخش.

در روزگاری که جامعه مجازی و اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … یکی از ارکان مهم ارتباط افراد با یکدیگر شده است هست، ستارگان و صورت ها نیز این صفحات

شهره قمر از لحاظ محتوای کاربردی مورد استفاده در شبکه های اجتماعی، حداقل 12 سال از جامعه عقب هست. یعنی امروز در سال 2017 از مواردی در اینترنت استفاده میکند که 12 سال پیش در یاهو 360 از آنها استفاده میشد.

“دران غمزه چه داری تو” را مولوی جهت این تصویر سیدجواد سروده است در اصل.

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (499)

جشن تولد داریوش خان ارجمند بازیگر کهنه کار سینما و تلویزیون در منزلشان. تبریک بی آخر به این بازیگر محبوب و کارکشته. داریوش خان گیلاس ها را از کجا گرفته اید؟! عجب جانی دارند!

بیژن بنفشه خواه بالاخره عینکی که خوب و بدون ایراد روی بینی اش بنشیند را پیدا کرد.

در روزگاری که جامعه مجازی و اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … یکی از ارکان مهم ارتباط افراد با یکدیگر شده است هست، ستارگان و صورت ها نیز این صفحات

تعداد سلفی های یکسان پریناز ایزدیار و گلاره عباسی رو به زیاد کردن است که این عنوان نشان از صمیمی شدن این دو هنرمند در پشت صحنه شهرزاد دارد. توصیه ای که میدانم برایتان اهمیت خاصی ندارد، ولی خب به هر حال.

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (499)

من نمیدانم در این دهان نیمه باز چه چیزی است که پای ثابت پرتره های هنریِ عزیزان شده. حداقل در این فصل که با هر خمیازه دهان آدمی به چهار هزار مگس سفید مزین میشود، از این ژست دست بردارید. خطرناک است!

سلفی سارا بهرامی، یکی از خوب ترین خوب های روزگار.

روز قبل از موعد کنسرت استاد ناظری و پسرش در قوچان در گوشه و کنار خبر ها شنیده میشد که قرار است کنسرت را لغو کنند که حافظ این پست را گذاشت و به شنیده ها اعتنایی نکرد.

که چند ساعت بعد بعد از رسیدن به قوچان، مجبور شد این پست را بگذارد :))

این همه استان و شهرستان جهت اجرای کنسرت مهیاست، نمیدانم آیا انقدر به خراسان گیر داده اید؟ دوست دارید خود و ملت را سرکار بگذارید؟!

شیلا خداداد و دخترک اش تحریریه سایت در مراسم تجلیل از حمید نعمت الله که در سینما ارگ برگزار شد و یکی از مراسم پرستاره دو شب گذشته بود.

واقعاً حدیث جان با حسام نسبت فامیلی دارید؟! خیلی متواضعی که این افتخار را تا این لحظه رسانه ای نکرده بودی.

واقعاً حدیث جان با حسام نسبت فامیلی دارید؟! خیلی متواضعی که این افتخار را تا ایهانیه توسلی به تماشای یک گالری رفته بود که در آخر این رپورتاژ را جهت آن روی صفحه اش گذاشت. لحظه رسانه ای نکرده بودی.

نمایی از زندگی یک ریچ کیدزِ لاکچری.

رئیس جمهور: اوکی، هر جور راحتید. خلاصه این اطلاع رسانی بود، اگر مطالبه ای داشتید بفرمائید وگرنه الکی مرا مخاطب قرار ندهید.

اگر ورود زنان به استادیوم آزاد شود و سردار آزمون گل بزند!

سلفی کوروش سلیمانی و مهرآفرین خانم، دختر زیبایش.

یک ضرب المثل ارمنی معروف است که میگوید: فقط مردهای خیلی مهربان و خوش طینت صاحب فرزند دختر میشوند. میدانم ربطی نداشت ولی همینجوری خواستم به دخترها و باباهای دختر دار یک حالی بدهم.

“مطمئن باش، من این واژه ها رو واسه وزن و قافیه به هم دیگه وصل نکردم
من این واژه ها رو اوج آوردم، از حقیقت تلخی که هضم نکردم “

کاربرد تسبیح قبلاً چیز دیگری نبود؟

امیرحسین آرزوی بزرگ یک پسر اصیل و سنتی است و هنوز به رسم نسل گذشته، لباس های خود را یک سایز بزرگتر گزینش میکند تا خدایی ناکرده موردی پیش نیاید.

معطر میکنیم فضای مطلب را با این تصویر خوشبو از محسن تنابنده در پشت صحنه سریال پایتخت!

توهین تا چه حد نیوشا خانم؟ این چه جای تگ کردن نرگس است؟ شما شباهتی بین و او لیمو عمانی میبینید؟! در هشتگ ها هم که به در و دیوار اشاره کرده ای جز نرگس محمدی.

آرمین تیموری آنقدر بازیگوش و شیطون است که در تمامی تصویر های یوسف، یک غم پنهان و یک “خدایا غلط کردم” خاصی قابل لمس هست. تا او را از نزدیک نبینید متوجه میزان شیطنت اش نمیشوید.

سلفی “مثلا حواسم نیست”ِ سپیده خداوردی در محیطی سرسبز از مسکو. شهری که دارد به لوکیشن محبوب هموطنان تبدیل میشود، علی الخصوص از هنگامی که که ویزای بین کشور عزیزمان ایران و روسیه برداشته شده است است! همین فرداست که در وسط کاخ کرملین داد بزنی “مَـــمَد” یازده نفر برگردند و نگاهت کنند.

لیندا کیانی هم در مراسم تجلیل از حمید نعمت الله حضور داشت. لیندا در سریال “وضعیت سفید” با آقای نعمت الله همکاری کرده بود.

خاطره بازی داریوش اسدزاده با تصویری قدیمی و زیرخاکی. کودکی که در تصویر مشاهده میکنید چندی پیش بر اثر کهولت سن دار فانی را وداع گفت ولی بزنم به تخته استاد ماشاالله از من و ایمان عبدلی هم جوان تر مانده است.

روزبه نعمت اللهی و شهریار علی دایی در کنار پرواز همای بعد از تماشای کنسرت وی در کاخ نیاوران.

هادی کاظمی، لیلا بلوکات و دوستشان این بار در یک خیریه نیستند، بلکه در مراسم افتتاحیه یک مجموعه تفریحی این تصویر را گرفته اند.

تبریک میگوییم بهنوش خانم، فقط جسارتاً یک پرسش میپرسم؛ خود جناب بیضایی هم از گزینش شما جهت بازی در این نقش مطلع و راضی هستند؟!

آزاده جان این ژست مناسب دیوار شیه ای بخار گرفته و باران زده هست، نه دیوار نمای آجر دو سانتی.

فصل تازه لیگ برتر فوتبال کشورمان از روز پنجشنبه بار دیگر شروع شد و پست های فوتبالی و استادیومی بار دیگر به اینستاگرام بازگشتند. البته این تصویر فریدون تزئینی است و ربطی به لیگ برتر ندارد.

بله فریدون جان همه ما جوانان ایرانی اهل ورزش هستیم. ورزشی سخت و مفرح به نام “سگ دو”.

علیرضا جعفری طوری نوشته “افسوس که نامه جوانی طی شد” که انگار این دایی من است که متولد سال 72 است.

تصویری دیگر از مراسم اکران شخصی “پا تو کفش من نکن” با حضور احمد ایراندوست و دخترش، بهشاد مختاری، یوسف تیموری و آرمین.

این کودکِ درون شما خواب ندارد هر لحظه بیدار و فعال است؟! تازگی ها شلوغ تر هم شده است و دست به فوران میزند!

عکس هنری طورِ فاطیما بهارمست، مجری و بازیگر جوان تلویزیون. البته با توجه به فعالیت های اخیر فاطیما در اینترنت قطعاً عمر مجری گری او در صدا و سیما به آخر رسیده است.

آرش میراحمدی و دخترش در کنار “راسِل” و “کارل فردریکسون” و منزل بادکنکی شان. تفریحات پدر و دختری در آن سوی مرزها.

عادل فردوسی پور در کنار سیروان خسروی در مراسم خوش حالی تولد 35 سالگی اش که بعد از کنسرت دیشب او در سالن میلاد برگزار شد. تبریک به سیروان عزیز. اوه اوه، چه تولدی گرفت این سیروان! این کنسرت چیه اصلا!

محمدرضا غفاری هم – در کمال شگفتی – 32 ساله شده است است و با این سلفی آن را اعلام کرد. تبریک فراوان به این بازیگر خوب و بی حاشیه سینما و نلویزیون.

امین حیایی در مراسم تجلیل از حمید نعمت الله در سینما ارگ. امین جان هنوز چند دکمه دیگر باقی مانده، تعارف نکن.

سلاطین نعره و عصبیت در سینما و تلویزیون، در مراسم تجلیل از حمید نعمت الله. جای حامد بهداد (پدر نعره سینمای ایران) و نوید محمدزاده در تصویر خالی است.

سام درخشانی و همسرش عسل زن به همراه نفس بازغی در همین مراسم.

بهنوش بختیاری که هفته گذشته در مراسم خاص ای حضور داشت و در کنار استاد تتلو حضار را شرمنده کرد، دیروز هم در مراسم تجلیل از حمید نعمت الله هم حاضر شد تا با قدرت انعطاف پذیری خود یک ملت را شگفت زده کند.

سیروس الوند و دختر هنرمندش ماهور، در همین مراسم.

عکس یادگاری اعضای گروه سون با مهران مدیری بعد از حضور در برنامه دورهمی. دو ماهی میشود که ساخت دورهمی به آخر رسیده و شبکه نسیم هنوز دارد برنامه های قبلا ضبط شده است را پخش میکند. این تعداد زیاد برنامه ی ضبط شده است و پخش نشده خیلی عجیب و غیر عادی است!

سلفی عزیزان در حال بازگشت از اصفهان، در فرودگاه این شهر. امیریل ارجمند، یاسمینا باهر، امیر سهیلی، مهران امامیه، پیمان طالبی و اون عقبیا. مهران امامیه با نقش آفرینی در کاراکتر “سق سیاه” جهت دهه شصتی ها آشناست که متاسفانه سال های سال است که در سطح اول سینما و تلویزیون حضور ندارد. پیمان طالبی هم که همان مجری جوگیری است که به علی کریمی فحش داد و رکورد خوردن فحش در اینستاگرام را شکست.

«چهره» که حتما نباید بازیگر، خواننده یا فوتبالیست باشد، صورت میتواند یکی از نیکوکارترین و خیر ترین شخصیت های سال باشد که زندگی پرماجرایش را در ماه عسل بازگو کرد و خیلی ها را شیفته شخصیت بینظیرش گرداند. آرزوی سلامتی داریم جهت نرگس کلباسی عزیز.

سامر تایم جهت برزو ارجمند و دوستانش هست، سهم ما از تابستان فقط عرق سوز شدن بود و بس.

سلفی مادر و دختری حمیرا ریاضی و یاسمین خانم.

واکنش نادر سلیمانی به پیروزی شیرین تیم محبوب اش صنعت نفت آبادان برابر استقلال در هفته اول لیگ برتر.

خاطره روزی که استاد ایرج به پشت صحنه سریال “عاشقانه” رفته بود و ستاره های این سریال این تصویر یادگاری را در کنار استاد گرفتند. سریالی که مثل سایر سریال ها فصل دو دارد و اگر غیر از این بود تعجب میکردیم!

عکس قشنگ و کپشن شاعرانه امیرحسین مدرس و همسر جان؛ به صرف جوجه کباب.

و سرانجام، جناب آقای کارگردان، حمید خان نعمت الله در مراسمی که جهت بزرگداشت ایشان برگزار شده است بود. در کنار حبیب رضایی عزیز.

به انتهای مطلب امروز رسیدیم. از همراهی تان بسیار سپاسگزاریم، تا فردا، خدانگهدارتان.

اخبار فرهنگی – برترین ها – امیررضا شاهین نیا

واژه های کلیدی: تصویر | سریال | سینما | کنسرت | سریالی | بازیگر | تصویری | سینمای | استادیوم | استادیوم | اینستاگرام

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (499)

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (499)

دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : topsblog

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • کتاب خارجی معروف
  • قیمت کیندل
  • فروشگاه کتاب خارجی
  • خرید کتاب الکترونیکی خارجی
  • خرید کتاب خارجی آنلاین
  • خرید کتاب زبان اصلی قانون
  • کتاب های اقتصاد اورجینال
  • کتب کتابخانه وAPI زبان اصلی
  • کتاب های بازیهای کامپیوتری اورجینال
  • دانلود منابع مرجع اخلاق کسب و کار
  • خرید کتاب های کامپایلرها از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی زبان مدلسازی
  • خرید کتاب زبان های برنامه نویسی زبان اصلی
  • خرید کتاب تکس لاتکس زبان اصلی
  • دانلود منابع مرجع نرم افزار آفیس
  • خرید کتاب نرم افزار های ادوبی زبان اصلی
  • منابع اورجینال نرم افزار ماکرومدیا
  • کتب نرم افزار CAD زبان اصلی
  • هاردکپی کتاب های محاسبات علمی
  • دانلود منابع مرجع شبکه